Plan for gradueringer og sæsonafslutning 2026.

Kære alle medlemmer

Så blev det tid til den endelige slutspurt for gradueringer og sæsonafslutning.

Torsdag d. 11. juni – graduering for børn og voksne
17:30: Børneholdet møder ind. Omklædning, udlægning af måtter og opvarmning
18:00-18:50: Graduering for børn. Voksne samles i omklædningen og forbereder sig
19:00-20:30: Graduering for voksne

Torsdag d. 18. juni – Fællestræning for børn og voksne med efterfølgende hygge
17:30: Børn og voksne møder ind. Omklædning og udlægning af måtter
18:00-19:00: Underholdene fællestræning med de nye flotte bælter om livet
19:00-20:00: Fælles hygge

Efter fællestræningen samles vi og tager en hyggelig afsked med hinanden, over noget let mad og drikke (for egen regning). Så kan vi glæde os over vores nye bælter og sige god sommerferie til hinanden. Forældre er selvfølgelig velkommen til at deltage til afslutningen. Sig dog lige til om der skal købes noget til hyggen (eller medbring eventuelt selv).

Fortsat god træning, held og lykke med gradueringerne og vel mødt til fælles hygge og en god afslutning på sæsonen.

Med venlig hilsen
Jishin

Plan for sæsonafslutning 2026

Kære alle medlemmer,

Planen for de kommende gradueringer og sommerafslutning er ved at tage form.

Så noter venligst følgende datoer allerede nu:

Torsdag d. 11. juni – graduering for børn og voksne
Torsdag d. 18. juni – fællestræning for børn og voksne med efterfølgende hygge

Efter fællestræningen samles vi og tager en hyggelig afsked med hinanden, over noget let mad og drikke. Så kan vi glæde os over vores nye bælter og sige god sommerferie til hinanden.

Der kommer mere detaljeret information ud senere.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen og trænerne

Referat fra generalforsamling Jishin 26 februar 2026

Referat af generalforsamling i Jishin 26. februar 2026

Fremmødte: Jacob, Henrik, Gert, Thomas, Jonas, Martin, Laila,

Mogens, Casper L, Camilla

Dagsorden:

1. Valg af dirigent.

Thomas Mikkelsen blev valgt som dirigent.

Det konstateres at indkaldelsen til generalforsamlingen er sket med

rettidigt varsel. Der blev konstateret en forskel til den på mødet

udleverede dagsorden og den dagsorden, der blev udsendt i

mødeindkaldelsen.

Formanden bemærkede at udgangspunktet for den anvendte

dagsorden er den fra klubbens vedtægter.

2. Beretning fra formanden om klubbens virksomhed i det forløbende år.

Formandens beretning blev fremlagt. Denne blev taget til efterretning,

uden bemærkinger fra de fremmødte.

3. Forelæggelse af det reviderede regnskab og budget

Regnskabet blev gennemgået. Der var ingen bemærkninger fra

generalforsamlingen, udover at den var meget grundig og måske kunne

kortes lidt ned.

Budgettet blev forelagt. I det fremlagte forslag, er der skåret ned i en

række udgifter, herunder diverse tilskud, afskaffelse af gratis begynder

gi, hjælpetrænere med videre. Der blev, blandt andet, udtrygt ærgrelse

over manglende tilskud til hjælpetrænere, især de unge, samt at en

gratis begynder gi på børneholdet, ansporer forældre til hurtig

indmeldelse, i stedet for at afvente og se hvordan det går. Der var en

god debat om prioritering af diverse poster. Der er afsat 30.000 Kr. af

klubbens opsparede midler til indkøb af tatami (måtter) om ca. 20 år.

Det tilsigtes gradvist at opspare yerligere til dette formål. Det tilsigtes at

der ikke budgetteres med underskud. Dette, samt øgede udgifter, gav

anledning til at der skulle findes ca. 30.000 Kr i et tidligere udkast til

budget og er årsagen til de budgetterede nedskæringer.

4. Fastlæggelse af kontingent for sæson 2026

Set i lyset af klubbens øgede udgifter og deraf budgetterede

nedskæringer, blev det besluttet at hæve kotingentet med 100 Kr.

(halvårligt).

5. Forslag fra bestyrelsen.

Bestyrelsen foreselog at kontingentet bliver hævet, for at imødegå

underskud. Dette er behandlet under punkt 4.

6. Forslag fra medlemmer.

Der er fremsendt et forslag til bestyrelsen om at udarbejde en samlet

plan for graduering og sommerafslutning med hygge. Dette blev drøftet

under eventuelt.

7. Valg af sekretær og kasserer.

Henrik blev genvalgt som kasserer

Jacob blev genvalgt som sekretær.

8. Valg af revisor og suppleant.

Jonas blev genvalgt som reviser.

Casper N, blev genvalgt som suppleant (in absentia)

9. Eventuelt.

Det til bestyrelsen fremsendte forslag til en samlet plan for gradueringer

og sommerafslutning blev drøftet.

Der var enighed om at holde en sommerafslutning adskilt fra gradueringen.

Mogens og Flemming hjælper gerne med det praktiske som fx afhentning af pizza mm.

Thomas og Martin vil gerne stå for det tekniske indhold til afslutningen.

Martin informerede om at han ville diskutere det sociale aspekt med

børneholdets forældre, omkring fælles spisning med voksenholdet. Gert

informerede om at han vil sikre, at der blev taget stilling og lavet en

samlet plan.

Referent. Jacob og Gert

Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Jishin 26. februar 2026

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent.
  2. Forelæggelse af det reviderede regnskab og budget
  3. Fastlæggelse af kontingent for sæson 2026
  4. Forslag fra bestyrelsen.
    Bestyrelsen foreslår at kontingentet bliver hævet, for at imødegå underskud (behandles under punkt 4)
  5. Forslag fra medlemmer.
  6. Valg af sekretær og kasserer.
    Henrik genopstiller til kasserer. Jacob genopstiller som sekretær.
  7. Valg af revisor og suppleant.
  8. Eventuelt.

Referat af ordinær generalforsamling i Jishin 27-2-2025

Deltagere: Thomas, Gert, Jonas, Martin, Leila, Marius, Mogens, Flemming, Casper og Jacob.

  1. Valg af dirigent.

Thomas blev valgt til dirigent. Han konstaterede at generalforsamlingen var rettidigt indkaldt.

  • Beretning fra formanden om klubbens virksomhed i det forløbende år.

Formandens beretning blev taget til efterretning.

  • Forlæggelse af det reviderede regnskab.

Forlæggelsen af det reviderede regnskab blev taget til efterretning

  • Godkendelse af budget for 2024, samt fastlæggelse af kontingent for sæson 2025.

Budgettet for 2025 blev godkendt. Det blev besluttet at kontingentet er uændret. Dvs. 500 kr. for børn, og 600 kr. for voksne pr. halvår.

  • Forslag fra bestyrelsen. Indkøb af nye måtter

Generalforsamlingen besluttede at Jishin køber nye træningsmåtter i farven grøn. Thomas har modtaget tilbud og bestiller.

  • Forslag fra medlemmer.

Der var ingen indkommende forslag.

  • Valg af formand.

Gert blev valgt til formand af Jishin. Thomas fortsætter som klubleder og har ansvar for gradueringer, og klubbens tekniske niveau

  • Valg af revisor og suppleant.

Jonas blev valgt som revisor og Casper blev valgt som suppleant til bestyrelsen.

  • Eventuelt.

Der var debat om evt. Ændring af Jishins logo. Bestyrelsen arbejder videre med emnet.

Der var info om at det snart er muligt at anskaffe sig drikkeflasker med logo. Henrik kommmer med mere info.

Der var debat om forslag til ændring af pensum. Der var opfordring om at sende forslag til Gert, så vil han sende dem videre til Formanden for DJJF Mik.

Referant: Jacob Thomas Skov

Referat fra Ordinær generalforsamling i Jishin 29-2-2024

Referat fra Ordinær generalforsamling i Jishin 29-2-2024

Dagsorden:

1. Valg af dirigent.

 Jacob blev valgt som dirigent

2. Beretning fra formanden om klubbens virksomhed i det forløbende år.

 Formanden fremlagde årsberetning, og denne blev taget til efterretning.

3. Forlæggelse af det reviderede regnskab.

 Fremlæggelsen af regnskabet blev taget til efterretning

4. Godkendelse af budget for 2024, samt fastlæggelse af kontingent for sæson 2024.

 Budgettet for 2024 blev godkendt.

 Der blev vedtaget en kontingentforhøjelse. Så kontingent for børneholdet bliver 500 kr. halvårligt. Kontingent for voksenholdet bliver 600 kr. halvårligt ?

5. Forslag fra bestyrelsen.

1.Valg af IT ansvarlig som varetager hjemmesiden mm.

 Gert blev valgt som IT-ansvarlig

6. forslag fra medlemmer.

1. Status på afholdelse af bestyrelsesmøder, jf. klubbens vedtægter. Gert forslår tænker at formanden kan give denne?

Det blev aftalt at der kan holdes flere bestyrelsesmøder efter behov.

2.  Klubbens hjemmeside – status og hvad skal vi med den?

 Det blev besluttet at Gert undersøger muligheden for at koble hjemmesiden sammen med vores Facebook side, samt at bruge vores hjemmeside, til information om fx ekstra træning og arrangementer mm.

7. Valg af sekretær og kasser.

 Jacob blev valgt til sekretær, og Henrik blev valgt til kassér.

8. Valg af revisor og suppleant.

 Jonas blev valgt til revisor, og Gert blev valgt til suppleant.

9. Eventuelt.

Skal Jishin deltage til Sakura Festival i 2025 med en opvisning?

Der var debat om at det måske skal være IMAF Danmark i stedet for Jishin som deltager med opvisning.

Der var debat om klubben skal have trøjer og t-shirts. Morten fra Fudojo, Vanløse er i gang med at undersøge mulighederne på det område.

Referent: Jacob Thomas Skov

Referat af ordinær generalforsamling i Jishin 27-2-2025

Referat af ordinær generalforsamling i Jishin 27-2-2025

Deltagere: Thomas, Gert, Jonas, Martin, Leila, Marius, Mogens, Flemming, Casper og Jacob.

  1. Valg af dirigent.

Thomas blev valgt til dirigent. Han konstaterede at generalforsamlingen var rettidigt indkaldt.

2. Beretning fra formanden om klubbens virksomhed i det forløbende år.

Formandens beretning blev taget til efterretning.

3. Forlæggelse af det reviderede regnskab.

Forlæggelsen af det reviderede regnskab blev taget til efterretning

4. Godkendelse af budget for 2024, samt fastlæggelse af kontingent for sæson 2025.

Budgettet for 2025 blev godkendt. Det blev besluttet at kontingentet er uændret. Dvs. 500 kr. for børn, og 600 kr. for voksne pr. halvår.

5. Forslag fra bestyrelsen. Indkøb af nye måtter

Generalforsamlingen besluttede at Jishin køber nye træningsmåtter i farven grøn. Thomas har modtaget tilbud og bestiller.

6. Forslag fra medlemmer.

Der var ingen indkommende forslag.

7. Valg af formand.

Gert blev valgt til formand af Jishin. Thomas fortsætter som klubleder og har ansvar for gradueringer, og klubbens tekniske niveau

8. Valg af revisor og suppleant.

Jonas blev valgt som revisor og Casper blev valgt som suppleant til bestyrelsen.

9. Eventuelt.

Der var debat om evt. Ændring af Jishins logo. Bestyrelsen arbejder videre med emnet.

Der var info om at det snart er muligt at anskaffe sig drikkeflasker med logo. Henrik kommmer med mere info.

Der var debat om forslag til ændring af pensum. Der var opfordring om at sende forslag til Gert, så vil han sende dem videre til Formanden for DJJF Mik.

Referent: Jacob Thomas Skov

Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Jishin 27-2-2025

Dagsorden til ordinær generalforsamling i Jishin 27-2-2025

1. Valg af dirigent.

2.  Beretning fra formanden om klubbens virksomhed i det forløbende år.

3.  Forlæggelse af det reviderede regnskab.

4.  Godkendelse af budget for 2023, samt fastlæggelse af kontingent for sæson 2023.

5.  Forslag fra bestyrelsen.

Indkøb af nye måtter

6.  Forslag fra medlemmer.

7.  Valg af formand.

8.  Valg af revisor og suppleant.

9.  Eventuelt.

Ny sæson :o)

Så er den nye sæson skudt igang. Nye medlemmer er meget velkomne. Som nyt medlem får du 4 gratis prøvetræninger inden du vælger at melde dig ind. Du får også en gi (jujitsu træningsdragt) når du betaler dit første kontingent. Klik på linket “indmeldelse” på hjemmesiden for at få mere at vide. Vi har løbende opstart.

Velkommen til Jishin

Aktiv Fritid 2023

Jishin er igen i år tilmeldt arrangementet Aktiv Fritid i Allerøds gågade.

Det kommer til at foregå lørdag d. 19. august 2023 fra kl. ca. 9.30 – 14.00.

Vi vil meget gerne have så mange af klubbens medlemmer til at deltage med at opvise, hvad vi laver til træningen. Både børn som voksne og i alle bæltegrader. For så kan vi også vise, hvad man kan nå at lære på et år. Kan man kun deltage noget af dagen, er det også i orden.

På de to torsdagstræninger op til opvisningen, vil sensei Thomas og sensei Martin hjælpe med at lave et flot program, som vi kan vise på dagen. Så efterårets træning begynder altså allerede torsdag d. 10. august.

Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 19. august og de to torsdage op til, og hjælp Jishin med at lave reklame, så vi får endnu flere medlemmer til klubben.